- Vedoucí školní jídelny:
- Telefon: 778 093 802
- Email: nyvltova@zspolice.cz
Obědy se vydávají od 11.00 do 14.00 hodin.
Obědy do jídlonosičů se vydávají od 10.45 do 11.00 hodin pro cizí strávníky.
Od 10:45 do 11:00 hodin a od 13:35 do 13:50 hodin pro žáky první den absence. V případě potřeby je možné domluvit si s paní vedoucí na tel. 778 093 802 jiný čas vyzvednutí obědu.
Přihlašování a odhlašování obědů žáků
- Žák musí podat do školní jídelny přihlášku ke stravování. Následně bude zaregistrován a obdrží přístupové údaje ke svému účtu.
- Objednávání na další den je možné do 14.00 hodin. Objednávání probíhá prostřednictvím mobilní aplikace Strava.cz, na webových stránkách naší školy https://app.strava.cz/prihlasit-se?jidelna&jidelna=0190
- Pro správné přihlášení je třeba zadat číslo jídelny: 0190.
- Dále si žáci mohou objednávat i odhlašovat oběd na terminálu umístěném ve školní jídelně.
- V mimořádných případech lze objednávky provést telefonicky na č. 778 093 802.
- Odhlášení lze telefonicky na č. 778 093 802, osobně nebo prostřednictvím aplikace strava.cz do 13.00 hod. den předem. Pouze při náhlém onemocnění přes víkend je možné oběd odhlásit v pondělí do 7 hodin ráno na tel. 778 093 802.
- V případě prvního dne nemoci mohou rodiče oběd vyzvednout za sníženou cenu (fin. norma).
- V další dny nemoci si mohou rodiče obědy odebírat, ale za plnou cenu jako cizí strávníci.
- Za neodhlášenou nebo neodebranou stravu se neposkytuje věcná ani finanční náhrada.
- Na emailovou adresu uvedenou v přihlášce ke stravování jsou rodičům zasílány informační zprávy o pohybu na účtu strávníka.
Platby za stravné
- Platby jsou přijímány pouze bezhotovostně.
- Stravu lze platit z účtu u kterékoliv banky na účet školy č. 35-6120120207/0100, VS žáka je přidělen při zápisu do ŠJ a je neměnný po celou dobu docházky.
- Při platbě z banky se stravné platí dopředu. Aby bylo možné objednat stravu již na 1. den následujícího měsíce, doporučujeme provést platbu do 20. dne předchozího měsíce, protože je třeba počítat s prodlevou při převodu mezi bankami. Po připsání platby na účet strávníka je možné objednávat na další den. Odhlášené obědy z předchozího měsíce jsou odečteny v následujícím měsíci.
- Při nezaplacení stravného, bude dítě vyloučeno ze stravování do zaplacení stravného.
Vyúčtování stravného
- Finanční hotovost lze ponechat na kontě strávníka na příští školní rok nebo požádat o vrácení peněz v kanceláři ŠJ.
- Při vrácení peněz dětem je potřeba donést od rodičů potvrzení, že dětem můžeme peníze vydat.
- U dětí, které chodí do 9. třídy, se na konci školního roku vyúčtování provádí v červnu, a to v hotovosti v kanceláři ŠJ.
Ostatní
- Velikost a kvalita stravy je určena vnitřním předpisem, recepturami pro školní stravování a vlastními recepturami. Velikost porcí lze reklamovat u vedoucí školní jídelny, a to v okamžiku, kdy byla porce převzata od výdejního pultu. Žáci mohou velikost porce reklamovat prostřednictvím dozorujícího pedagoga. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
- Kvalitu pokrmu lze reklamovat u vedoucí školní jídelny, a to v okamžiku zjištění. Pokrm je určen k okamžité spotřebě.
- Reklamaci je třeba provést osobně, žáci prostřednictvím dozorujícího pedagoga.
- Strávníci jsou povinni se v jídelně chovat tiše, nerušit ostatní hlučným a nevhodným chováním. Opakované nevhodné a drzé chování může být důvodem k vyloučení ze stravování. Strávníci jsou povinni nosit s sebou doklad o zaplacení (karta., čip), v případě zapomenutí tohoto dokladu bude oběd vydán na základě nahlášení jména vydávajícím kuchařkám, které následně zkontrolují v terminálu, zda má žák objednanou stravu.
- Vstup do varny je upraven provozním řádem kuchyně a sanitačním řádem.
- Na zhotovení diety k jednotlivým zdravotním omezením není právní nárok, jídelna je nepřipravuje. Nabízíme možnost donesení vámi připravené dietní stravy v řádně označené nádobě a ohřátí v MW troubě.
- Výdej do nádob je prováděn časově odděleně od výdeje obědů na talíř dětským strávníkům.
Stažení aplikace Strava.cz